JBS Klinika – Kompleksowe leczenie chorób układu naczyniowego oraz żylaków

Nasze Social Media:
  Gdańsk, ul. Jaśkowa Dolina 17A      Lublin, ul. Północna 20A, lok. 3U

Fizjoterapia - Umów wizytę

100% zadowolonych pacjentów według portalu znanylekarz.

Fizjoterapia w JBS Klinika

Wielu pacjentów, którzy zgłaszają się do naszej Kliniki, poszukuje pomocy w związku z bólami nóg. Nie zawsze jednak przyczyna tych dolegliwości jest związana jedynie z żylakami i niewydolnością żylną. Część pacjentów ma mieszane problemy, wynikające z niewydolności żylnej, niewydolności naczyń limfatycznych oraz zwyrodnień stawów i kręgosłupa.

Aby sprostać potrzebom wielu pacjentów, którzy cierpią z powodu dyskopatii i różnych zwyrodnień stawów, a przede wszystkim bólów nóg, oferujemy pomoc fizjoterapeuty specjalizującego się w dwóch głównych obszarach: obrzękach limfatycznych i terapii manualnej.

W przypadku obrzęków limfatycznych, prowadzimy tzw. Kompleksową Terapię Przeciwobrzękową (KTP), która jest stosowana w następujących schorzeniach (obejmujących całościowo problem obrzęków, uwzględniając ich przyczynę):

• Obrzęki limfatyczne (wrodzone, pierwotne, wtórne),
  • Obrzęk limfatyczny po mastektomii, w przebiegu chłoniaka Hodgkina, raka prostaty, raka szyjki macicy,
  • Obrzęk limfatyczny po pobraniu żyły odpiszczelowej w celu wykonania np. pomostu wieńcowego,
  • Obrzęki nawracające zakażeniowe, takie jak róża (erysipelas) czy uszkodzenia pourazowe.

Natomiast terapia manualna obejmuje następujące schorzenia i dolegliwości:

• Dyskopatię,
  • Rwę kulszową,
  • Zablokowania i ograniczenia zakresu ruchu,
  • Ból kręgosłupa,
  • Ból głowy i zawroty głowy,
  • Ból mięśni,
  • Mrowienie i drętwienie kończyn,
  • Uraz biczowy kręgosłupa szyjnego (najczęściej na skutek wypadku komunikacyjnego).

Przed wizytą prosimy o przyniesienie wszelkiej dostępnej dokumentacji medycznej, takiej jak wyniki badań rentgenowskich, rezonansu magnetycznego, tomografii komputerowej lub ultrasonografii Doppler.

Nasze oddziały, w których umówisz wizytę:

Fizjoterapia w oddziale Gdańsk
JBS Klinika

Bogate doświadczenie i innowacyjne rozwiązania.

W JBS Klinika mamy zaszczyt współpracować z doświadczonym zespołem specjalistów, wyróżniających się profesjonalnym podejściem oraz wyjątkową dbałością o szczegóły. W połączeniu z nowoczesnymi rozwiązaniami i technikami leczenia jesteśmy w stanie zagwarantować najwyższą jakość naszych usług.

USG

Skleroterapia

EVLT/EVRF
JBS Klinika

Bogate doświadczenie i innowacyjne rozwiązania

W JBS Klinice współpracujemy z doświadczonym zespołem specjalistów, którzy wyróżniają się nie tylko profesjonalnym podejściem, lecz także wyjątkową dbałością o najdrobniejsze szczegóły. Dzięki zastosowaniu nowoczesnych rozwiązań i zaawansowanych technik leczenia możemy świadczyć usługi na najwyższym poziomie.

USG
Skleroterapia
EVLT/EVRF

Twoje zdrowie jest najważniejsze

Zadbaj o zdrowie oraz kondycję swojego ciała! Zgłoś się do naszej kliniki i skorzystaj z szerokiej oferty konsultacji i zabiegów. Kompleksowo i profesjonalnie zadbamy o Twoje zdrowie, wygląd oraz dobre samopoczucie!
JBS Klinika

Umów wizytę lub zadaj pytanie

Na wizytę umów się tak jak Ci wygodnie. Zadzwoń do nas, napisz email lub skorzystaj z formularza kontaktowego. Nasz zespół w razie potrzeby wskaże Ci odpowiedniego specjalistę oraz pomoże wybrać dogodny, nieodległy termin wizyty lub zabiegu.
Przyjmujemy w godzinach 9:0017:00.
Wybierz klinikę